Iris-tytär haastoi Picon kertomaan seitsemän synkintä salaisuutta..

1. Esitän kovaa jätkää, mutta oikeesti oon ihan mammanpoika.. Mamma on ihan parasta maailmassa. Jos se haviää näköpiiristä täytyy alottaa kauhee huuto ja etsintä. Voisin myös olla koko ajan mammassa kiinni, mitä lähenpänä sitä parempi.

2. Rakastan märkiä, puhtaita pyykkejä! Oon sekunnissa paikalla kun pesukone avataan. Varastan sieltä jonkun vaatteen ja sitten piehtaroin siinä. Se on niin ihanaa, että en kuule enkä nää mitään silloin.

3. Lempi herkkuni on banaani. Banaani vie voiton jopa makkarasta. KUKAAN ei syö meillä banaania ilman minua!

4. Olen älyttömän hyvä näyttelemään. Jalka kipeä on bravuurini mitä esitän aina näyttelyissä kun väsyttää ja vituttaa olla siellä. Se on tosi tehokas keino saada mamman huomio...se yrittää saada mut hiljaseksi koska sitä hävettää kun huudan niin kovaa!

5. Olen puoliksi kissa. Inhoan vettä, kaikkialla ja kaikissa muodoissa. Kaikkein inhottavinta on jos rintakehä kastuu.. silloin on kiire nuolla karvat järjestykseen. Pesen itseni huolellisesti joka ilta, niinkuin kunnon kissan kuuluu.

6. Pesen posket. Tungen takajalan huolellisesti suuhun ja vetäisen sen sitten ulos niin että kynnet raapii posken ihoa ja lopulta kuuluu LOPS kun jalka liuskahtaa ulos suusta.

7. Minulla on outo fiksaatio ihmisten haaroihin. Aina kun tulee vieraita täytyy eka tsekata haaroväli.. Jotkut tyypit on on  suosikkeja hajujen suhteen.. ja taas mammaa hävettää..

Siinäpäs oli Picon salaisuudet nyt kaikelle kansalle!

Haastan pinsku trion http://pinsolei.vuodatus.net/
ja Ilander-hepan http://www.sacramento.vuodatus.net/